Kızlar dünden beri post açıyordum görmüşsünüzdür belki gece hiç uyuyamadım adet sancısı gibi sancım vardı 8 dk da bir geliuodu gece sabah 5 dk ya 4 dk ya düşmeye başladı geldim muayene ettiler 4 cm açıklık olmuş suni sancı verdiler İlk 9.30 gibi ağrılar yavaş yavaş arttı 2 saat sonucunda kızımı mis kokulumu kucağıma aldım merak ettiklerinizi sorabilirsiniz şuan hastanedeyim bebegimden fırsat buldukça cevap vericem 🥰