Düşük risk demedi, değerlerin çok yüksel değil dedi sadece . Ama hemşire elindeki kağıda not alırken yüksek riskli diye mi not alayım dedi, evet dedi diğer hemşire. Bilseydim raporu isterdim, ben onu da e nabızdan görebilirim sanmıştım. 3lüde kesin sonuç çıkar mı dedim, ben bu sonuçlara göre pozitif ya da negatif diyemem, bunlar bir varsayım,emin olmak istiyorsan amniyosentez yaptır dedi. Ben de kabl etmedim, imza atıp çıktım. Ayrıntılıda kesin netleşiyor sanırım değil mi?