Kızlar doktorum bugün nasıl doğum istiyorsun diye sordu sezeryan dedim çünkü geçen sancim cıktı demiştim kalp atışları yukseldi bebeğimin riskke atmak istemedim doktorumda saygı duydu sezeryan dogum yapıp önerisi olanlar yazabilirmi şunu yap bunu yapma gibi şimdiden heyecanlandım ben bebeğimi görmek istiyorum bide genel sezeryanmi istesem acabada diyorum