berceste5155 ssa239688 ben gecikmenin 4. Günü kan tahlili verdim sonuç 0.01 çıktı gebelik yok diye düşünürken 20. Gün tekrar tahlil verdim 3600 çıktı 5 haftalık hamileyken öğrendim
mommytobe_ ssa239688 yani zamaninda ogrendim ama ben 9 haftalik bilirken ultrasonda bebek 7 haftalik cikti 10 gun gec dollenme olmus sanirim
berceste5155 ssa239688 benim hamileliğim sürpriz oldu korunurken hamile kaldım yumurtlama günü falan takip etmedim
Perperik Geç döllenme yaşadım ,7. Haftamda kontrole gittim bebeği göremedik kese oluşmuş bebek yoktu . 2 hafta sonra tekrar gittik ve bebeğimi 9. Haftamda gördüm , suan doktorun söylediğine göre bebeğim 7. Haftalık
Hatice1998 Bende son adetime göre 8 haftalık ama doktor 5-6 haftalık dedi yani bebek haftasına göre küçük dedi belki ilerde adet tarihini düzeltiriz dedi ama kafam çok karıştı kötü bir şey yoktur inşallah
ssa239688 Hatice1998 bu geç yumurtladıgınız için oluyor sanırım bebeğin sağlığıyla ilgili bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum Allah kucagınıza almayı nasip etsin inşallah
Perperik Hatice1998 Kötü bir durum değil ben de sizin durumunuzdayım , doktorum sat tekrar düzenledi bebekte sıkıntıda yok . Canınızı sıkmayın
Ebbruc ssa239688 amin amin inşallah, şimdi 20 haftalık olduk çok şükür. Allah isteyen, bakabilecek olan herkese versin hayırlısıyla 🙏🏻
Nujinkanat Benim geç döllenmeydi kalp atışıni hiç duyamadım bugün 8 haftaya girmem gerekirken bebeğin 6 haftada kalbi durduğunu öğrendim yıkıldım 😔😔 ve ben geç fark etmiştim erken gitseydim keşke 😢😢💔 hep diyodum biraz beklim belki duyarım.
ssa239688 Nujinkanat ah ya çook geçmiş olsun Allah tez zamanda yüzünü güldürsün inşallah kimsenin kucağı boş kalmasın🙏🏼🥹