kızlar 38+4 dün akşamdan beri düzensiz regl sancısı gibi ağrım var. bugünde dinlendiğim halde 30 dakikada 20 dakikada bir geliyo 15 saniye sürüyor ve bitiyo. fakat bu doğum sancısımı bilemiyorum. Doğum sancısını kafamda çok büyültüyodum o yüzdenmi bu sancıları hafife alıyorum anlayamadım napsam