@Fatmanur__ 32 haftalığım. Geçen hafta bende aynı şeyi yaşadım, kesin su olduğunu düşünmüştüm hatta. Acile gittim ve yapılan testte amniyon sıvısı olmadığı göründü. İdrarımı kaçırmışım ama oturuyodum hiç farketmedim bile. Normalde tutabiliyorum ve zaten çok sık tuvalete gidiyorum. Heralde bebek hareket edince istemsizce kaçırmışım. Farkında dahi değilim. Tuvalete gidip çamaşırımı ıslak görünce anladım. Umarım sizinde aynı şekildedir. Gerçi idrar kaçırma işide zor, benim hala devam ediyor, minik minik kaçıyor arada sırada