Linamom41 Merhaba herkese, beş gün önce sezaryen doğum yaptım. Bana göre çok zordu, şimdi bile tam iyileşmiş sayılmam. Çünkü hala dikişlerim ağrıyor. Sezaryen doğum yapanlar acaba kaç günde iyileştiniz, çok ağrınız oldu mu?
Balarisiii Linamom41 2 hafta sonra hiçbirşeyim kalmamıştı normal hayatıma geri dönmüştüm ama sezeryan olalı 5 ay oldu sğ tarafımda ara ara hafif ağrı hissediyorum ama ağrı bile sayılmaz geçmiş olsun
Simge1Hho Linamom41 1haftadan sonra daha iyi hissetmeye baslicaksin. Bi ara hic gecmicek o acilar sanmistim
Melek-12 Mrvbebk ödem tamamen gitti ama henüz tartılamadım bugün saglık ocagı randevumuz var tartılıcam bakalım