Beyzaserin ben 3 yıl önce doğum yaptım orada. Şimdi ikinciye hamileyim yine oraya gidiyorum.. daha konuşmadık ama duyduğum kadarıyla, bebeğin ilk muayeneleri, lohusa şerbeti ve doğum 6000-6500 tl arası. Yeni yıl da zam gelecek tabii. Oda süslemeyi kendiniz yazabilirsiniz.. fotoğraf çekimi için de hastanenin anlaşmalı fotoğrafçısı var onunla anlaşabilirsiniz. Benim fiyat sormuştum fotoğrafçıya isterseniz paylaşırım sizinle.