serdemgunes Suan 19. Haftaya giriş yaptık ve saglık ocağından 21. Haftada aşı için çağırdılar yarın İstanbul’dan Adana’ya gitmem gerekiyor herhangi bir özel hastanede ya da saglık ocağına rica etsek yaptırabilir miyim illa kendi aile hekimi olmak zorunda mi
Deletedmom_12 Sehir disi oldugu icin yaparlar merak etmeyin Sehir ici olunca yapmiyolar ilgilenmiyolar Misafir olarak kayit actirirsiniz Gecmis olsun.