Gamze_ozdamr Kızlar bişy sorucam 32-6 günlüğüz ve 65 kilo olmuşum 56 kiloyla hamile kaldım sizce çok mu kilo almışım? Akşam birisi çok kilo almışsın deyince moralim bozuldu sizce çok mu ? Bence değil.sizler kaç kilo aldınız ?
UmmNasuh Gamze_ozdamr çok falan değil ya bende 56 kiloyla hamile kaldım şuan 62 yim 31+5 teyiz bizde ilk hamileliğimde daha çok almıştım ona göre bu kilom çok az bile
Serapppp61 Gamze_ozdamr normal canjm benim. Sen bir bebek taşıyorsun ve Alman çok normal. Kimseye kulak asma. Sonuçta alıp vermesi bizim elimizde. Doğurduktan sonra ve emzirmede gider kilon.
superstar_00 Gamze_ozdamr Ben 57 kiloyla hamile kalmıştım 36+6 haftaliga kadar 65 kilo oldum ve 36+6′da dogum yaptım dogumdan sonra 59′a düştüm içiniz rahat olsun sizin kilonuzda düşer.
Gamze_ozdamr Soruyorumm ama ister istemez insanın canı sıkılıyor bide biliyorsunuz en hassas dönemdeyiz her söylenen söz batıyor insana
Gamze_ozdamr UmmNasuh ya bence de çok değil çünkü 5-6 aya gelene kadar hiç kilo almadım 7 den sonra almaya başladım şu an 8 e yeni girdik 65 olmuşum akşam öyle diyince bi an moralim bozuldu 😒
Gamze_ozdamr Serapppp61 çevrem de yeni Doğum yapanlar hep öyle diyor hemen kilo verdim sen de verirsin dedi
Serapppp61 Gamze_ozdamr kuzum ben 50 kilo ile hamile kaldım 70 lerdeyim ve asla takmıyorum. Çevremdeki hamisler hep zayıfladı. Bende zayıflarım çünkü bebekle uğraşmaktan zayıflarız🤣
Soruyorumm Gamze_ozdamr zayıf olsan anamm hiç kilo almamışsın bu çoçuk gelişmiyo diyolar boşverrr ayaklı ultrason çihazları mübarekler
Gamze_ozdamr superstar_00 inşallah ya zaten hemen kilo veren bi vücuta sahipim hemen gidiyor kilom .peki bebeğiniz kaç kilo doğdu
Gamze_ozdamr Ebrar_65 bende öyleydim merak etme 30 haftama girdim başladım kilo almaya sende öyle olacaksın çünkü bebek o zaman gelişiyor kilo alıyor oda
Gamze_ozdamr Soruyorumm aynen öyle diyorlar maalesef 7 ayıma kadar herkes öyle dedi bana da şu 7- ayımda almaya başladım kilo e zaten o zaman bebek kilo da alıyor sürekli açıkıyoruz
superstar_00 Gamze_ozdamr 2.770 kilo doğdu 1 hafta sonra topuk kanı için gittik saglik ocaginda tekrar baktilar 2.400 e düşmüştü.
buke-092022 Gamze_ozdamr 37+5 haftalığım 7 kilo aldım ben de çok şükür bebeğimin kilosu iyi. 52 kilo ile hamile kalmıştım.doktorum 14 kiloya kadar almanın normal olduğunu söylemişti. Kilo illaki verilir çok takmayın bence bebeğin sağlıklı olması onun büyümesi en önemlisi
Ebrar_65 Gamze_ozdamr bende kusma bulantı yemeklerden tiksinme halen devam ediyor canım benim inşallah bebeğim sağlıklı olsun da
AslanBebeginAnnesi Gamze_ozdamr 31+3üm 19 kg aldım yapacak bir şey yok🤷🏻♀️ bebeğim iyi olsun da ben veririm doğumdan sonra
Gamze_ozdamr AslanBebeginAnnesi hayır bunu söyleyen kadın oda yeni Doğum yaptı bide 1-5 buçuk yaşında kızı şu an 9 kiloyla Doğuma gitmiş ben daha şimdikten kilo almışım önümde 2 ay varmiş daha
AslanBebeginAnnesi Gamze_ozdamr Canım bazı insanlar mutluluğu başka insanları mutsuz etmekte ararlar💁🏻♀️ o yüzden boşver millet 50 kg bile veriyor biz 15 20 kg mu veremeyeceğiz🙆🏻♀️ görme duyma aldırış etme doğumdan sonra hızlı bir şekilde aldığın bütün kiloları ver ve o kadın da kıskançlığından çatır çatır çatlasın🤣🤣😂😂😂😂
Arzutyfr 54 ile hamile kaldım şuan 74 üm 37 haftalık hamileyim. 20 kilo aldım 🤦♀️ Sağlıklı doğsun da bebiş kiloyu veririm inşallah
ftmdyn22 Gamze_ozdamr çok değil tabiki boşver kimseyi takma mesela ben 24 haftalık hamileyim 10 kilo almışım 🥴ilk gebeliğim 55 le başladım şu an 65 olmuşum büyük ihtimalle doğuma kadar 70 leride görücem gibi 😒ama bebeğim için değer sağlıklı olsun yeter kiloyu verebilirsin en azından ☺️