Nujinkanat Benim bebeğimin bugün 6.haftada öldüğünü öğrendim 😔 beni başakşehir Hastanesi’ne yönlendirdiler randevu bulamıyorum ne yapacağımı bilemiyorum ravdevusuz alırlar mı hastane devlete gittim biz bakamayiz dedi geç gidersem zehirlenirim doktor dedi😔
Annesininportakali53 Nujinkanat geçmiş olsun canım üzme kendini Rabbım en hayırlı zamanda en güzel şekilde nasip eder bende boş gebelik geçirdim çok zorlandim ama şuan Rabbım nasip etti sende üzüp yıpratma kendini herseyde vardır bir hayır bunada şükret daha kötü durumda olanlarda var. Kürtaj konusuna gelince sehir hastanesi veya herhangi devletin açılın gidip bebegin öldüğünü değilde şikayetin oldugunu söyle kanama yaşadım çok fena kasık ağrım var feln de o şekilde giriş yaptırıp ultrasonda bakıp öyle hareket ederler
Anne88 Nujinkanat canm çok geçmiş olsun çam sakuraya acilden kadın doğum bölümünden giriş yap illaki ilgilenirler
Nurgl34 Nujinkanat benimde aynıydı ama çok ağrım vardı çam sakura şehir hastanesi acilden giriş yaptım sonra hemen hastaneye yatırdilar kürtaj oldum
CansuDRY Nujinkanat Geçmiş olsun. Haftası çok küçük. Aşırı bir kanamanız yoksa doktorlar kendiliğinden düşmesini bekliyor genelde. Ben 6 haftalıkken düşük yaptığımda keseyi 9.haftada kendim düşürdüm. Doktor zehirler demedi hiç. Siz kalp atışı duymuş muydunuz?
Nujinkanat CansuDRY kendi kendine düştü kuzum kürtaj olacaktım sabah kanama geldi gelene kadar yatırdılar sonra düştü gözümün önünde 😢😢 kalan parçayı da aldılar
CansuDRY Nujinkanat Çok geçmiş olsun. Rabb’im tekrarını yaşatmasın. En kısa zamanda tekrar hamilelik nasip olur, sağlıkla ilerler inşallah.💕