Abcd12 Kizlar kasigim biraz altında pıt pıt biseyler atiyo nedir o bilemedim 5dk dir geçmedi ama baya alt tarafta
Emily37 Abcd12 29 haftalığım benimde öyle hatta şuanda bile öyle ama sebebini bilmiyorum.32. Haftada kontrolüm var o zaman sorucam doktora
mertveannesi2211 Abcd12 benimde öyle oluyor ama bebek kafası yukarda ayakları aşağıda olduğu için o taraflara vuruyor galiba
Soruyorumm Abcd12 pıt pıtlar aynı saniye aralıklarında ise kesin hıçkırık ben sayıyorum 1-2-3-4 diyorum pıt oluyo
Emily37 Abcd12 inşallah öyledir canım ama benimki bildiğin kalp atışı gibi devamlı atıyor.akşam sürekli karnımın alt kısmını ovdum durdum öyle durdu 😊
Gamze_ozdamr Benimde öyleydi bebek hıçkırık oluyor su içince 2-3 saniye sonra geçiyor böyle olunca su için bence deneyin geçecek mi ☺️
Abcd12 Gamze_ozdamr geçmişti şimdi gene başladı 🤭🤭ama kafası yukarda neden aşağıda oluyo ki o ayakları mi acaba