nazlicancetinkaya Doğumu tahmini Mart ve Nisan aylarında olacak anneler neler hissediyorsunuz ? Neler yaptınız ?
3273 nazlicancetinkaya 1 Nisan gözüküyor doğum.. Insaallah sağlıkla gelsinler de 😇🤲 bulantı kusma halsizlik sürekli uyuma yatma isteği hep aynı ama sanki 11.haftaya girince bir rahatladım en azından yemek yeme ihtiyacı hissediyorum açlık vardı bundan önce ac ac geziyordum😄
nazlicancetinkaya Eceninanne alışveriş ben de yapmadım sadece ailemize söylemek için bir patik aldık. Fetal DNA ikili test yapıldı mı ?
Busragy nazlicancetinkaya mide bulantısı+halsizlik+sürekli uyku hali+depresif duygular+ara ara vuran ağlama krizleri+baş dönmesi+sinirlilik… sjsjdj devam ediyim mi
nazlicancetinkaya Busragy bebeğimizi kucağımıza aldığımızda hepsi geçecek inşallah 👼🏻 Ben ev yenileme programları izlerken bile ağlıyorum 😂
mysweetbabyy Hicbisey yapmadım daha çok küçük 5 6 aydan önce bisey yapmam hersey pahalılasiyor dicekseniz parasını kenara atmayı düşünüyorum
nazlicancetinkaya mysweetbabyy bir çok şeye baktım ben de çok erken diye almıyorum ama her baktığımda iyice uçuyor fiyatlar
denizarenmom bugun 10+2yiz 2. kontrolümüze gittik, çok nadir bulantı, çok yoğun uyku hali ve deli gibi yeme aşkıyla boğuşuyorum🥺❤️🍓
nazlicancetinkaya denizarenmom bizim de bugün 10+1 ben de bulantı yok ama çok uyku ve açlık söz konusu
mysweetbabyy nazlicancetinkaya ya evet ama ben erken almak istemiyorum kişisel tercihim ne olur ne olmaz diye almıyorum Allah saglikla kucağımıza almayı nasip etsin
denizarenmom Şimdilik sadece beşiğimiz var yengem ve dayımdan hediye geldi onun dışında birazda gelen hediye kıyafetlerimiz var ben daha almaya başlamadım
Burcu1101 28 mart gözüküyor doğum sezeryan olacağı için daha erken olacak cinsiyet tahmini yaptı doktorumuz ama kesinleşsin öyle başlayacağım alışverişe
Meryem55 Burcu1101 benimki söylemedi cinayeti tahmin yap dedim yapmadı çok merak ediyorum senin ne dedi☺️
Meryem55 Benimde mart ayına geliyor doğum 13+1 oldum benimde halsizlik,uyku,bel ağrısı kusmam hiç olmadı çok şükür yemek yememde gayet iyi doğuma kadar 100kg olmaktan korkuyorum 🤣🤣🤣