Annebebek34 Ayy kızlar 2-3gündür kafam kaşınıyodu duş alıp tarıyodum ama bişey yoktu çıkmıyodu bugun ince tarak alıp taradım neredeyse 30 tane koca koca bitler düştü kızımdada çıktı tinerle temizleyecem ama tineri nereden temin edebilirim
toffeenut Annebebek34 boya falan satan yerlerde var, gaz da işe yarıyor 🙈 çok geçmiş olsun. Bit linci gelmez ya😅
2022bebeki Annebebek34 Gaz yağı aşırı derecede kokuyor solunum sıkıntısı yaratir. Antibit gibi bit şampuanı var onu kullanabilirsiniz . İnce dişli bir tarakla sık sık gün içinde tarayın
Nnanaa Annebebek34 ayy geçmiş olsun niye linçlenesin mi çok normal bir durum herkese olabilir. Nalburlarda vardır belki gaz yağı. Birde okula giden çocuğu olan bir arkadaşım lavanta kolonyası sürerdi kızına galiba bitler sevmiyormuş onun kokusunu.
mylittlebabym Sağlık sorununun linci mi olur? Eczaneden bit şampuanı felan temin edin. Tiner beyninize işlerse ne olur? Çok zararlı onu solumak.
Annebebek34 mylittlebabym saçım aşırı gür ve uzun olduğu için eczacı çok işe yaramaz bit şampuanı dedi internettede en etkili şey gaz yağı yazıyordu
Annebebek34 SutlacimiYedimmiBen saçım aşırı gür ve uzun olduğu için eczacı çok işe yaramaz dedi canım
Annebebek34 Nnanaa 30 tane bit olana kadar nasıl fark etmedin falan derler diye düşünüyordum lavanta kokusunnu da hemen deneyeceğim çok teşekkür ederim
Soruyorumm Annebebek34 yıl 2022 ne gaz yağı canım git eczaneye bit ilaçı ve sampuanı al çoçuğun kafasına yazık benim saçım belime geliyo bitlendim gayette işe yarıyo
Annebebek34 Soruyorumm tabikide aldım hem spreyini hem şampuanını ama eczacı saçım aşırı gür olduğu için çok işe yaramaz dedi o yüzden farklı yollara başvurdum
EddaBilkil Annebebek34 yaa ben anaokulu öğretmeniyim. Bir öğrencimizde vardı. Çocuk sarılmak istiyor öpmek istiyo mecbur uzak duramıyorsun ki o saf temiz sevgi karşısında aklına o gelmiyor. Bana da bulaşmıştı 2 gün gitmedim okula temizlendim. Bit ilacı almıştım adını hatırlamıyorum içinden tarağı da çıkmıştı. Sonra geçti paranit adı bence kullanabilirsiniz çok etkili. Temiz insana daha çok bulaşıyor bu bilindik birşey.
onelastgoodbyy Annebebek34 canım gaz yağı mi kaldı Allah aşkına bit şampuanı al eczaneden hem kızına hem kendine, kullanım şeklini sıklığını anlatsın eczacı ona göre uygulayın. Etki eder neden etmesin. En kısa sürede kurtulursunuz inşallah
Senazeynep34 Annebebek34 kendi saçında nasıl farketcen zaten çok zor 😀 sen samluanla çözüm bulmaya çalış canım. Yani hamileysen gaz yağı vs asla kullanma zaten, kızına da kullanma öyle şeyler. Hamile değilsen, emzirmiyorsan sen bilirsin tabii.
Annebebek34 mylittlebabym şampuan dışında beyaz sirke kullan dedi internette gaz yağını okudum o yüzden sordum ama zararlarını okuyunca vazgeçtim tabi şuan
Annebebek34 Senazeynep34 hamile değilim 15 günlük bebeğim ama gaz yağının zararlarını okuyunca vazgeçtim 😂
mylittlebabym Annebebek34 bencede çok zararlı hiç almayın. Gerekirse en pahalı bit ilacını alın şampuanını alın. Sirke bencede iyi gelir hemde zararsız umarım bir an evvel kurtulursunuz :)