Beyazkanavice Ilk_bebegmm99 onu bilemiyorum ama 2,5 cm açılma ile 7 saat suni aancı çektim doğuramadım🥲 herkesin bünyesi farklı
199090 Ilk_bebegmm99 valla ben. Demek isterim ama hala beklemedeyim doğurabilecekmiyim oda meçhul şuan suni sancı alıyorum hastanedeyim
Usnac1995 Beyazkanavice neden 2.5 ile suni verdiler ki :( acaba isteseniz evde sancı çekseydiniz olmazmıydı. Belki 6-7 cm açılma olurdu
Canpolat 199090 Hiç açıklığın varmı canım bende 2 cm açıklık var nst sancı 100 leri görüyorum ama hissetmiyorum yarın gene gidicem doktora 🙈
199090 Bebitooo Amin inşallah canım benim valla kişiden kişiye değişiyor bence tanımda bir kız daha var onun açılması 1 cm ve 24 saati geçti suni sancı alıyor çok ağrısı var ama ben adet ağrısından bi tık fazla gibi geçiriyorum
199090 Canpolat 3 cm açıklığım var benimde sancı sadece nst bağlandığım zaman çok oluyor ayaktaykrn pek hissetmiyorum
canmyavrum Ilk_bebegmm99 benim hiç sancım yoktu açılmam 3 cm di.önümüzdeki bir gündogum tarihi aldık. O gün gelince suni sancıyla başlattık doğumu.sancı başlamadan önce 4 cm di açıklık ve sıfır sancıydı.4-5saatlik suni sancıyla doğum yaptım 🤗
Usnac1995 canmyavrum bende hiç sancı falan çekmeden 1 cm açıklık oldu. Kasılma şikayeti ile gitmiştim doktora. Sizin gibi olurmu ki acaba :)
3MelekAnnesiiii Ilk_bebegmm99 3cm acilma ile gittim ama sancim yoktu 2 kesem oldugunu icin bilinemedi ve suni sanci verdiler 17 saat surdu dogumum..
Ayytacc Ilk_bebegmm99 ben varim canm hic acilmam yoktu ilk rahim yumasin diye fitil koydular ikinci gun suni sanci verdiler Onunla acil 3 oldu suni sanci agirisi muthis agri oluyor yinede dikisim cok oldu ama hemen toaprlandim
canmyavrum Usnac1995 olur inşallqh açılman artar inşallah bn squat yaptım sıcak duşta ve hurma adaçayı bide son hafta yürüme merdiven yaptm 4cm açıklıgım oldu
199090 Canpolat doktorum birşey demiyor aynı düzen devam bugün serum verdiler damardan hala doğum gerçekleşmedi maalesef
Kukulikukuli12 Ilk_bebegmm99 Beeeeeen ✋😬 Haftaya kadar nst 0 sancı. Hastaneye yatısım yapıldı 0 sancı 1 cm acıklık agrı VS nişan su hiç bişey yoktu. Suni sancı ile başlatıldı 😄
Umran__37 Ilk_bebegmm99 banada suni sanci verildi ama acilmam olmadi hic sezeryana alindim herkeste ayni etkiyi gostermiyo canim acilmayinca acilmiyo 2 cm aciklikla gittim hastaneye suyum gelmisti ama 2 yi gecemedim 🤣