Merhaba kızlar 👧
Benım bebiş 1 haftadır falan ayaklar asagıda sadece orada hareket edıyor . Bır hafta önce göbek delıgımın uzerınden ayaklarını hıssedıyordum ama şimdi sanki göbek delıgımın oralarda bası var ayakları da asagıda gıbı hıssedıyorum .
Bırde hareketlerin yukarda olması çok guzeldı ya sureklı göbeğime bakıyordum 😂😂
Şimdi sorum şu ;
Bebeğin eşi aşagıdaymış benim , benım sıpa ayaklarıyla vurunca eşe bir şey olur mu ?
Birde tekrar döner mi ? Yukarıya çıkar mı tekrar bebişim şu an hep kasıkta ?
(28+4 üm )