Svcnvebebegi Merhabalar 33+4 haftalik hamileyim. Bugun kontrolum vardi. Bebegimin kilosu 2300 gram doktor şekerden süphelendi. 1 hafta önde gidiyormuş . Normal degil mi kilosu sizce
Melekipek Svcnvebebegi normal canım sıkıntı yapma tedbir amaçlı açlık şekerine bakar belki banada öyle dedi olcak diye bişey yok ama 2 hafta öndeydi kilosu ama şeker çıkmadı seninde çıkmaz diye düşünüyorum
yagmurrrra Svcnvebebegi benimde 2375 gram doktorum gayet iyi çok güzel beslenmişsin dedi. Gebelik şekerimde yok
Noname9492 Svcnvebebegi benimde 33+5te 2500 gramdı doktor bir şey demedi kafası 2 hafta önde çıktı suyumda biraz fazla ama şeker çıkmamıştı
Svcnvebebegi kbrouz masallah o zaman bebekten bebege degisiyor kizim. Ilk kizim normal kiloda dogmustu
Noname9492 Svcnvebebegi artık orası büyük burası büyük normal doğumdan uzaklaştırmak için hepsini kullanıyorlar ben zaten sezeryan istiyordum😀
Svcnvebebegi Noname9492 benim 2. Gebeligim ilk gebeligimde sezeryan oldugu icin sıkıntı yok. Isterse tosun gibi olsun 😃😃