Kızlar ben 7 ağustosta regli oldum 10 gün sonrada ara kanamam oldu dört gün sürdü 3 eylülde tekrar olmam gerekiyordu doktor olucaksın demişti ama olmadım ilk gün kan verdim 1.20 çıktı doktor 2 gün sonra mutlaka olucaksın dedi ama olmuyorum sancı var kasıklarımda sürekli akıntı çoğaldı bu şekilde gebe olan var mı