Kızlar isim konusunda daha önce de post açmıştım Eflin Ece koyucaz ama Eflin pek içime sinmiyor gibi kendimizi de alıştırdik 🤷 eşim Eflin istiyor bende yalnız Ece,Ada yada Aylis istiyorum Eflin istemiyorsan Sümeyye olsun o zaman diyor nasıl vazgecittiricem🤦 Eflin hir nebze Sümeyye den iyi de ne bileyim yaa iki isimde istemiyorda zorda olsa ikna ettim 2. İsimde de ben tek isim Encok Ece istiyorum😖