Sibelmr Bayanalr ya bn en son 32 haftalıkken gittim bebegin kilosu 1 700 gramdı simdi bugunde gittik doktoro 34 haftaligiz bugun buarada kilosu bebegimin 2.190 gram olmus sizce haftasına gore düşük mu iyimi bna biraz düşük geldi ya
Cns15 Sibelmr ben dün gittim 32+4 de yani 2.010 kg dı ama her bebek gelişimi farklı anne baba genetikleri farklı eğer doktorunuz normal dediyse hiç takılmayın
Ayseaysa Sibelmr biz 32 haftalıkken 2000 gramdik doktor normal demişti canım her bebek farklı doktorun normal dediyse sorun yoktur 😊
2Prensin_annesiii Sibelmr 32+5 de 2.185 qr 34+5 de gittiyimde 2.750 qr yani bence bebeyin kilo almasi genetiye bagli zaten 33-34 den sonra kilo alimi guzel oluyor beslenmene dikkat et fazla bile olur bence karpuz maden suyu dondurma muz sut guzel kilo aldiriyo tavsiye ederim
Sibelmr Cns15 doğrudur cnm ama normalde bebegin kilosu hep önde gidiodu bu som ayına girdiğimde mide yanamam cok olduğundan dolayı hic bisey yiyemiyorum yaa beşikte son ayda zaten alir kiloyu 🤦♀️
Sibelmr 2Prensin_annesiii evet cnm maslah seninkisi kilosu cok iyimis 🤗 muz hergun tuketiorum bitane kuruyemiş tüketiriorum
Cns15 Sibelmr gaviscon içiyorum benimde öyle yanmam çok 😏 pekmez tahin muz karpuz kaşar peyniri bunlar epey işe yarıyor
2Prensin_annesiii Sibelmr ben kuruyemis sevmiyorum bende karpuz ve maden suyunu hergun tuketiyordum artik biraktim 36 haftayiz 1 hafta sonra insallah sezeryanim var Hepimiz saglikla kucagimiza alalim 🤲
Sibelmr 2Prensin_annesiii yaaa olemi rabbim sagsaglim kuciginaza almayi nasip etsin inslah bnde 34 bugun gittim dedim belki sezeryan gunu alirim diye ama 13 eylülde belli olck bnmkisnde rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 🤲🤗
Kedilitazeanne1 Sibelmr valla ben hiç muz kuruyemiş hiç odaklı olmadım öyle şeylere ama.30+2 iken 2kiloydu bebeğim. Ve mide yanması bende çok çok çektim her gece yatmadan gaviscon içmekten gına geldi bazen günde 2 3 kez bile içtiğim oluyor🤦 bence genetik sanırım babası 5 kg doğunca normal 🤷😁