Anonim11 Kızlar 6 haftalık hamileyim. Evde yürüme bandı var ama bu süreçte yürümek iyi mi gelir yat aman boşver mi diyenlerdensiniz. Hareket etmeyince kendimi daha da yorgun hissediyorum zararı olur mu yürümenin
MMelissaaa- Anonim11 doktorundan bilgi almanı tavsiye ediyorum. Buradakilere bakıp yanlış bir şey yapma. Ben 6+5 im hiçbir belirtim yoktu dışarıdan. Kese altında kanama olduğunu öğrendim doktorum yürüyüşü yasakladı. İlk zamanlarda bu riske girmeyin ya da doktorunuza danışın
mylittlebabym Uygun tempoda yürümek faydalı olur bence. Ama o haftalarda anı tansiyon düşüklüğü felan olabiliyor dikkatli olun derim. Hareketsizlikten iyidir uygun tempolu yürüyüş. Bol bol da sıvı alın :)
Anonim11 mylittlebabym Günde en az 2.5 litre su içiyorum ama ona rağmen idrarımda bakteri çıktı üzülüyor insan
Anonim11 MMelissaaa- Doğru diyosun ama işte evde böyle yatıyorum sanki hasta gbi hissediyorum enerjim yok en azından iyi gelir diye düşündüm ama riskli işte bir bakıma
MMelissaaa- Anonim11 insan daha da kötü oluyor hareket etmeyince evet ama doktorunuz sizin süreci takip ettiği için en iyi o bilir ona göre hareket edersiniz