bsnrttr Bende onu duydum ve gördüm benim doktorumun yan odasındaydı muayenesi bende doruğa gidiyordum ama sonra doktorum özele geçti ayrıca dogurtturma ücreti alacak diye duyduk nasıl olcak gidisat bakalım pek de memnun değildik bugün farklı bir doktora gittik doruk yıldırım hastanesine o doktor da önceden hastası olmadığım için pek sıcak bakmadı sonuçta iki aydan az kalmış doğuma onu da anlıyorum ama oncekiden de memnun kalsaydım herhalde gitmezdim ne bileyim benim kafam çok karışık 🤷🏻♀️🤦🏻♀️