Selosshh Kızlar az önce oturuyordum normal bi şekilde ıslaklık hissettim bi bakayım dedim su gibi ıslaklık var iç çamaşırımda, akıntı değildi ama az birşey 3-4 damla birşey. Acaba su mudur bu ? Bu arada 31 haftalıkım
Pnrtrz Selosshh canım o su olayı öyle anlasılmayacak gıbı bısey değil benım yatarken bırden pat dıye ıcımde bısey patladı ve şakır şakır su boşaldı yanı 3-4 damlalık bısey değil korkma
Esra90_ Selosshh bende öyleyim su aralar hatta doktora gittim alttan muayene ettiler test vs su çıkmadı
Pnrtrz Melos90 yani tabıkı bi korkuyosun ben kanama açıldı sanmıstım ama herkesın okadar cok akmayabılır belkı