Nskyhn Ben de öyle düşünüyorum canım belimde ağrı var alt kısımda da acı var. Bebeğimin hareketleri normal. Düzenli de değil sancım. Suyum nişanım gelmedi o yüzden evde bekliyorum. Şehir hastanesine gittiğim için erken gidince sürekli açıklık bakıp hastanede bekletiyorlar. 2 3 cm ile yatış vermelerini istemiyorum açıkcası o yüzden sancılarım sıklaşınca duramayacak hale gelince gideceğim. Rezillik çekmek istemiyorum valla. Dursun karnımda acelesi yok. Zorla doğurturlar şimdi