mysweetbabyy damlain yeni hamileyim 2.5 aylik oglum oldu en basta el aysk oldugunu ogrenince anneannnesinde kaldi geçene kadar bana geçse belirti verirdi diye düşünüyorum sizde belirti var mi
mysweetbabyy damlain ilk haftalardaydik doktoru bize bulasirsa belirti verir muhakkak dedi bi belirtim olmadi unutmuştum simdi siz yazınca bi endişe duydum tekrardan
Kmelikem1 damlain oğlum 10 gün önce geçirdi bende 13 haftalık hamileyim herhangi bir sıkıntı yaşamadım bana bulasmadi. Oda zaten 5-6 gün içerisinde iyileşti
damlain mysweetbabyy Bende henüz bir belirti yok hangi belirtiler olur onu da pek bilmiyorum sadece bir karın ağrısı ama bu haftalarda olması normal diye biliyorum 18+2 haftalığız
damlain mysweetbabyy Yetişkinlerde belirtileri farklı olur diye duydum ama emin değilim umarım bir sıkıntı olmaz 🙏🏻
A_syma mysweetbabyy damlain Ates ,kusma ,ishal ve her yerde kabariklar olusuyor. Ayak ,el ,yüz. Agiz yarasi birde
A_syma damlain Hastalik oldugunu sonradan anladik. Basta enfeksiyon diyerek antibiyotik vermislerdi. Birde evde kendisinin alerji , egzama kremleri vardi. Onlari kullandim. 6. Hastalikla alakali bir ilac varmi bilmiyorum 🌸 Kendime bisey yapmadim. Doktoruma sordum bulasirmi diye. Cok dokunmayin yara olan yerlerine , nefes temasindan kacinin. Korkacak bir durum olusmaz dedi. Hic bulasmadi bana.
mysweetbabyy damlain anladım belirti veren hastalık olması iyi birsey canım en azından gecirmedigini anlarsın
mysweetbabyy A_syma yani benim oğlumda 1.5 ay önce atlattı bende de semptom olmadu cok sukur ama görünce postu tedirgin oldum
A_syma mysweetbabyy Bulasicilik sureci gecmis canim. Belirtisiz gecirilmiyor. Mutlaka döküntü oluyor.