Anonim11 sadece test yapmıştım çıktı sonra hastaneye gidemedim bir türlü dün gittim ve duydum çok şükür ne tür problemlerden bahsediyorsunuz bilmiyorum ama bir sey yaşamadım canım çok şükür normal hamilelik belirtileri halsizlik ve mide bulantısı o kadar