25 haftalığım , geçen hafta detaylı ultrasonda suyumun fazla olduğunu öğrendim . Şeker yükleme testi yaptırdım , şeker çıkmadı . Doktorumuz bir fabrikadan çıkmıyor çocuklar tabiki yüksek olacak az olacak dedi. Herhangi bir sıkıntı olmayacağını söyledi. Şuan içim daha rahat .