Valla ben abartıyormuyum bilmiyorum ama göbeğimdeki o kıllarla doktora gidemem. Alma ihtiyacı hissediyorum. Eşimden yine utanıyorum. Daha geçen gün yine aldım. Acil olursa jilet olmazsada ağda yada epilasyonla alıyorum.acıyor ama yapacak biley yok. Sadece sanırım artık ağda kullanıcam epilasyonun sesi bebekte fazla hareketlenmeye yol açtı. Korktum. Sesten rahatsız oldu sanırım.