Kızlar burda bende yazıyorum doktoruma gidince şu haftada kaç gramdı diye. Ama bazı yorumlar dikkatimi çekti. Bazı annelerimiz bebeğin kilosunu az buluyor bu haftada örnek veriyorum 100 gram dedi diyor başka anneler altına benşmki aynı haftada 200 gramdı 300 gramdı yazıyor zaten annenin morali bozuk böyle yapmayalım bence.