Eldgrn Kr41 kabızlık normalde de varda 16+1 im geçen haftalarda çok baş ağrısı oldu ilaç almadan atlattım Allah’a şükür
Babytwo2 Bende hem geçen hafta hem dün inanılmaz bir baş ağrısı oldu normalde uyusam geçer geçmedi bu ikisinde de . 15+2 yim bende