sekin99900 Kızlar kız bebeğe hamileyim bir türlü doguramadım korkmaya başladım etrafımdakiler korkutuyokar üstelik hiç belirtimde yok acaba bişey mi var diye korkuyorum 😭😭😭
1birgun sekin99900 korkma Allah’a dua et hiç bişey olmaz bebek doğuncaya zamanı biliyor canısı bende 40+1 im bekliycez görücez korkma güven kendine bebeğinde tedirgin yapma içerde hissediyor mutluluk hormonu salgıla
Senazeynep34 Canım sezeryan düşünmüyor musun hiç? Dusunmuyorsan bol bol hurma kaynat suyunu iç, ada çayı iç, sıcak suda otur, squat yapmaya çalış, yürü, eğilerek yer sil, bebeğe artık gelmelisin falan de 😊
Senazeynep34 Ama hala gelmezse normal yapcam diye zorlama seni korkutmak istemiyorum ama bugün haberlerde gördüm korktum bende. 40 i gecirtmwk istemiyorum. Normal olmazsa da sağlıklı olsun yeter