17papatya Bu arada bi arkadaş da gitti o da aşılama yaptırdı iki kez ikisi dw tuttu onunki mesela. İlki ikizdi hem de 😌 Eğer uzun süre evliyseniz ve olmuyorsa bi deneyin derim. Bi ücret ödüyorsunuz başta ve 6 ay boyunca tekrar muayene ücreti vermiyorsunuz. Onu da bildirmiş olayım. Eğer ki iki yıldan kısa süreli evliyseniz ilaçsız denemeye devam edin bence. Hormon ilaçları vücudu aşırı yıpratıyor zira.