Linalara Adetime 2 gün var gösterene göre, kahverengi leke geldi. Şimdide hiç birşey yok. Sizce 2 gün bekleyim mi kast test yapayım mı kızlar. Benim gibi olan oldu mu
mavipapatyaa Linalara suan benmde düşünüp post açmayı düşündüğüm konu. Kan vermek istemiyorum adete 4 gün var kaset test cikar mi diye 😂
ElizzMom Linalara ben reglime 5 gün kala erken gebelik test alıp yapmıştım kaset test değil. Orada silik çıktı ikinci çizgi akşamına özel hastane acilinde gebelik testi yaptırdım kanda 45 gibi bi değer çıkmıştı :) kızımla şu an 32+3teyz 🐣 inşallah sizde hamilesinizdir allahım gönlünüze göre versin 🥹
Papatya4646 Linalara Bence yapın bende böyle olmuştum ben adetimden 5 gün önce normal test yaptim erken gebelik testi de degildi çift çizgi cikmisti İnşallah hamilesinizdir
Dlkzz Linalara canım zaten gebelik varsa değerin düşük değildir. kaset testte çıkacağını düşünüyorum.
Serpilali01 mavipapatyaa canim benim adetime 5 gün kala erken gebelik testi ve kaset test yaptim hiç birşey çıkmadı umudum da kalmadı hep görüyordum erken gebelik testinde çıkıyor diye sonra adeti beklemeye başladım 😊adetim birgün geçti kaset test yaptim suprizzzzz bebişim benimle yani geç donlenmeyse adetten önce çıkmıyor 😊
mavipapatyaa Linalara ayni durumdayim bide benim dusuklerim var ondan korkuyorum ama dayanamıyorum gidip aliyorum kaset test☺️ Hadi beraber yapalim
Kubrayigitttt18 Serpilali01 5 gün kala negatif götdükten sonra ilişkiniz oldumu adetiniz birgğn geçinceye kadar
busranne96 Serpilali01 yaaa suan ben öyleyim adete 2 gün var ne kadet testte nede erken gebelik testinde pozitif cıktı. Bütün umudum gitti🥺
Papatya4646 Linalara tabiki ederim bilrim o hissin ben 2 buçuk sene sonunda ümidimi kestiğim bi anda oldu
Serpilali01 mavipapatyaa canim adetini bekle bence birde benden sana bir tavsiye olsun biz 4 ay boyunca yumurtlama günü ve yüksek hamile kalma günlerini takip edip o günleri degerlendirdik hep negatifi gördüm sonra benim bir arkadaşım adet bittikten 2.gunu değerlendirin kesin dedi ve ben tam da o gün hamile kalmışım 🥰denemekte fayda var yani
MinelHaapy Erken gebelik testi 1 hafta öncesine kadar çıkartıyor ben adetimde 1 hafta kala yaptım pozitifti
mavipapatyaa Linalara insallah. Cikmazsa bu ay tüp bebege basliycam. Ocak ayinda yine adetimi bekliyordum tüp bebek icin adet gunu baktim ewde test war yaptim cikti ben şok tabi ama dusuk oldu. Kaç aydir deniyordum olmuyordu bu ay son kez denedim yine cikmadi. Simdi doktor yolu göründü. Adet olup tüp bebek