Zeynep_07 tip 1 isin çok zor bende tip2 diyabetim hamile kalmadan okdr cok uğraştım ki.. doktrlardn okdr azar yedim. Tip 1 olup hamile kalan bi arkadas edindim baska sehirden . Ben artik sonuna geldim eğer sekerle ilgili birseyler sormak danismak istersen yardimci olurum. Aspirinide asla birakma hep ic ben suan 36.haftadayim yeni biraktim. 16.haftada başladık ama doktorum daha once baslanmasi gerektiğini soylemisti.