mercimekmi Ben de uyku tulumu düşündüm ama yenidogan için zor oluyormuş. Yarim kundak,kundak battaniyelerle örtmüş çevremdekiler. Evin derecesi 21-24 derece arası olmali bu derecelerde 1.5 tog yeterli sanırım yanlışım varsa ben de öğrenmek istiyorum bu konuyu🐣