Çok teşekkür ederim🙏🏻 Şekerim var mı bilmiyorum ama ölçtüğüm de genelde normal çıkıyor, doktorum dün kontrol de şekeri azaltmamı söyledi ben tamamen bırakıcam🥲 eşimle ben biraz uzun boylu iri olduğumuz için doktor bebeğinde iri bir bebek olcağını söyledi o yüzden yememe içmeme biraz dikkat etmem gerekicek sanırım