Denizdenizz canım seninle aynı kafadaydım memlekette doğum yaptım , doğumun ne zaman olacagı belli olmadığı için (erken doğum riski vardı) eşimi çağırdım erkenden izni bitti vs çok daha sıkıntılar yaşadım bide bunun dönüşü küçüçük bebekle yolculuk falan zor oldu pişman oldum ama yapacak bir şey olmadı bence bi tanıdığını ikna et anneni vs evinde yap doğumunu