Fatmabakanay Merhaba bayanlar size bir sorum olacak 35+1 haftalık hamileyim yaklaşık 3 gündür sol kasığımda 3 saniye de bir sıyırma oluyor yani nasıl gözümüz sıyırıyor aynı o şekilde yaşayan ve sebebini bilen varmı acaba 🙄
Neroizm Fatmabakanay seyirme degil mi? Kalp atisindan bir tik daha yavas oluyor. Hickirik o 🤗 bebis hickiriyor
Rabiamasat Fatmabakanay Aynen hıçkırıkmış o bende yeni yeni hissediyorum garip geliyor ama güzel☺️ Ve aşağıda oluyor genelde acaba bebek dönmüşmü oluyor o zman?
Fatmabakanay Neroizm sürekli bunu yaşıyorum beni de bir süre sonra rahatsız etmeye başlıyor ama nasıl hissedebiliriz ki hıçkırığını 😐
Neroizm Fatmabakanay benim de her gun oluyor. Siz gec bile hissetmissiniz. Ben 31+3 deyim. İstisnasiz her gun hickirik tutuyor oglumu. Karnim pit pit atiyor minik minik.