Arkadaşlar merhaba, 5+2 deyim. Bu gğn keseyi ve yolk sac gördük. Ncak 5 cmlık myomum var. Ve bebek myomun baskı yaptığı yerde tutunmuş. Başına gelen var mı? Doktor pek umutlu konuşmadı. Progestan da önermedi. Daha önce benzer bir durum yaşamış olan var mı?