Kızlar ilk gebeliğim 40 hafta oldu bebek gelmiyor ne nişan ne su ne sancı hiç bişey yok doktor bekleyelim olmazsa suni sancı veririz uzun sürebilir ilk doğum da olduğu için dedi o kadar sancı çekip açılma olmazsa sezeryana dönmesi ihtimali de gözümde büyüyor sorum şu ki suni sancı nasıl bişey denemeye değer mi ?