Vuslaaatt ben de hamileliğim boyunca aynı senin gibiydim,üstelik anksiyete hastasıyım.aklıma geldikçe soğuk terler döküyordum.beni komple bayıltsınlar nasıl alırlarsa alsınlar diyordum sürekli.
Doğumumun başladığı gün bir anda bir soğukkanlılık geldi içime,zerre korkmadım ve çok rahattım.epiduralsiz normal doğum yaptım bir de üstüne.