elmaserkc21_ çok geliyor canım. Ben ilk başta depend kullandım o kadar rahat ki. Hem hastanede de yanında götürebilirsin. Sonrasında pede geçtim. 42. Gün kanama durdu. Ertesi gün tekrar başladı. 65. gün artık doktora yazdım bu kanama durmuyor diye ilaç verdi bana. İlacı 3 gün kullandım kanama bitti. İki üç gün sonra kanama yeniden başladı. Şimdi ilacı tekrar içiyorum. Sonum ne olacak bakalım 🤷♀️