Kizlar merhaba 37+2 deyim zaten haftalardır bebek taş gibi olup duruyor kasılmalar oluyor. Onlara alıstim ama dün geceden beri vajinamda ayri bir baskı var içi acıyor gibi sürekli ve kasıklarim ağriyor. Böyle olan var mı doğumla alakali bisey mi artik gelicek mi benim pıtircik 🥴🥴🥰