Melihinannesi Olmuş gibi ama bence çok takılmayın ovulasyon testlerine ben bir kere kullandım yumurtlama göremedim o ay hamile kaldım bence strese sokuyor 🌸 rabbim en kısa zamanda bebek sevinci yaşatsın inşallah
Pemberuya Melihinannesi bende ilki düştü canm bunda da hamile kalmam için kadın Doğum DR u önerdi Haziran Temmuz’da yaptım tutmadı Ağustos ayında yapmadım hiç sonra aklıma takılır oldu acaba bugün mü yumurtladım yarın mı diye😂😂😂 bu ayda gittim aldım yine dayanamadım ahaha :)
Yarendemir_q Melihinannesi ay bu yorum beni çok mutlu etti kaç aydır göremiyorum ben de doktorlar da bir şey yok diyor
Melihinannesi Yarendemir_q Sadece strese neden oluyor bence hiç gerek yok herkesin yumurtlama günü farklı çünkü ben 1 ay adet olmadım mesala test yaptım hep negatif çıktı geç döllenmeymiş halbuki ki 100 kiloyla hamile kaldım 2 güne bir ilişkiye girdik ilişkiye girmeden hep dua ettim