hayallliiim Benim aşıdan haberim yoktu normalde. Sağlık ocağı aradı beni ve aşı olmam gerektigini söyledi. Bebeğin gelişimi, ve doğumdan sonra da gelişiminde de enfeksiyon açısından yardımcı oluyor koruyor. Bana göre önemli bir aşı iki kere oldum ben. Bir yan etkisini de görmedim çok şükür sadece kolum ağrıdı o kadar.