Merhabalar kızlar nasıl yazsam nasıl başlasam bilmiyorum kardeşim 3 yaşında ve otizimden şüpheleniyorduk annem hastaneye götürdü bugün ve en düşük otizim tanısı konuldu doktor kartlar alın boyama deferteri alın demiş, başına böyle bişi gelen varmı yada çevrenizde. Lütfen bilgisi olan yazabilirmi ne yapacağımızı bilmiyoruz nasıl ilerliyecek 😞