Beyzabaltan merhaba canım benim bebegim makat geliş oldugu için sezeryan pilanladık 12sinde inş alıcaklar tabikide neden sezeryan olduguna baglı acil bi durummu yoksa başka nedenlermi dıye bakıorlar bnmki son dakkaya kdr bklior yani 39+4oluyoruz 12sinde norml dogum trihimse 15 zaten belki son dakka doner umuduyla bekleyişteyiz senin durumuna baglı yani