Kızlar tam 39+1 iz geçen hafta doktor rahim yumuşamaya başlamış demişti şimdi ne diyecek bakalım çok ta geç gelmesin minnoşum 😍 artık insan son haftalar bi şişkinlik doğsun diyesi geliyor sizde durumlar nasıl😍🥰🥰🥰 hepimiz bir nefeste kucağımıza alalım insallah