Merhaba şuan 33+0 dayım ancak bebeğimin Bpd ve hc si 37+0 la uyumlu ac ve fl si de 34+1 le uyumlu kilosuda şuan 2384 gr mış doktor sadece çok büyük bi bebek dedi herhangi birşey olurmu dediğimde de bilemem onu diyor bi perinatolog olarak o bilemiyorsa kim bilecek anlamadım hamileliğimin başından beri yüksek tansiyonum var ama 8 haftadan beri hiç yükselmedi ilaçla kontrol altında şeker yükleme sonucumda normal çıkmasına rağmen sürekli onuda kontrol ediyorum oda hiç yükselmedi ne yapacağımı bilemiyorum başına böyle bişey gelip sıkıntı yaşamadan doğum yapan arkadaşlar yazarsa çok sevinirim 🫡🫠