Zeynep3648 Kızlar 18+1 haftalık hamileyim pelinatoloji ye gittim bebeğin kalbinde parlaklik olduğu söylendi doktorum çok önemli değil tek başına dedi ama bnm içim içimi yiyor başına gelen varmı geciyormu
Huriye1996 Zeynep3648 benimm Hem kalbi hem bağırsak dediler. Hastalık belirtisi olabileceği gibi gebelik ilerledikçe gecedebilir dedi. Geçmiş, dr göremiyorum dedi ama bilmiyorum..
gamzosgamzos Zeynep3648 benim kızımında parlaklık vardı kalbinde dogdu 5 aylık cok şükür sağlıklı bir sorun yok 😊
Zeynep3648 gamzosgamzos çok şükür inslh benimde öyle olur bir sorun çıkmaz inslhh.Daha öncesinde dawn sendromlu bebeğim vardı karnımda vefat etti ama bu bebeğimde fetal DNA yaptırdım . Temiz çıktı 10 haftalıkken smdi korkuyorum bişey olacak diye.
gamzosgamzos Zeynep3648 Başın sağolsun canım Rabbim aynı aciyi birdaha yasatmasin yavrunu sana bagislasın